"Fordítsuk figyelmünket az emberre. Az ő sorsa legyen a fő szempont mindig, minden technikai törekvésben.” - Albert Einstein

2014. június 20., péntek

Érettségi

Büszkén kijelenthetem, hogy: vége! Az elmúlt szenvedésekkel teli hónapoknak vége. Kezemben tarthatom sikeres érettségim bizonyítványát és már csak a felvételi eredményre kell várnom. Nem volt egyszerű a két természettudományos tárgy (biológia és kémia) emelt szintű érettségije, de szerintem egészen szépen megoldottam őket. Fárasztó volt hétről-hétre újabb tárgyakból készülni, de meghozta gyümölcsét az a sok áttanult nap. Igyekeztem eleget aludni, hiszen az éjszakázások csak még jobban fárasztják az embert és álmosan nem igazán lehet koncentrálni. Voltak hullámvölgyek, amikor úgy éreztem, nem bírom már. De visszagondolva az elmúlt hetekre, nem volt olyan vészes, mint amilyennek akkor gondoltam.
Tudom, hogy az első vizsgaidőszak sokkal nehezebb és fárasztóbb lesz ennél. S a következők még annál is nehezebbek. De már alig várom, hogy beülhessek az első latin órára vagy éppen az első növénytanra... :)
A felvételi pontok nyilvánosságra hozatala/ Pont Ott Party : Július 24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése