"Fordítsuk figyelmünket az emberre. Az ő sorsa legyen a fő szempont mindig, minden technikai törekvésben.” - Albert Einstein

2014. január 30., csütörtök

E-felvételi

Közeleg a felvételi jelentkezés leadási határideje (Febr.15.). Ahogy évről-évre egyre többen választják, én is az online jelentkezésnél maradtam. Állítólag egyszerű és gyors. Nekem azonban meggyűlt vele a bajom. Számtalan kérdésem támadt már a 3.pontban. (Az ügyfélkapu készítése és problémája csak tudatlanságom miatt következett be. ^^") Fogalmam sem volt, hogy miket számíttathatok mint idegen nyelv vagy természettudományos tárgy, tekintve, hogy két természettudományos tárgy kötelező, de csak egyet kell beírni. Ugyanakkor idegennyelv is kötelező, ám egy másik nyelvből lesz érettségim, mint aminek a jegyét viszem. Szóval, nem volt számomra evidens néhány pont. De most már örömmel jelentem ki, végeztem!
Már csak az egy éve megszerzett nyelvvizsgám honosítási bizonyítványára várok, hogy fel tudjam tenni és hitelesíthessem az egészet.
Illetve, a héten leadtam az érettségi jelentkezésem, ahol pontosan 6 tárgy szerepel, 3 középszinten és 3 emelt szinten. Nem lesz könnyű menet!
Végül a sorrendem a következő lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése