"Fordítsuk figyelmünket az emberre. Az ő sorsa legyen a fő szempont mindig, minden technikai törekvésben.” - Albert Einstein

2014. január 18., szombat

Nyílt nap & Próbaérettségi

Az első lépés, hogy közelebb kerüljek az egyetemhez az a GYTK nyílt nap volt. Délután kettőkor több mint száz középiskolás zsúfolódott össze a Hőgyesi tanterembe. Elhangzott az általános felvételi tájékoztató, egy kis szakmai videó a karról, s egy kisebb előadás arról, vajon miért is jó pont gyógyszerésznek lenni.
Igazából nekem a nyílt nap újat nem adott. Már két éve tudom, hogy kutatógyógyszerész szeretnék lenni. S azok közé a kíváncsi emberek közé tartozom, akik mindent felkutatnak ha céljaikról van szó.
Utána néztem még a könyvlistának is, sőt! már a gólyatábor időpontját is tudom. (ha jól tudom és nem módosítanak rajta o.O) Szóval elég nehéz lett volna újat mondani.
Tévedtem, mondtak újat. Tudtam jól, hogy elég nehéz egyetem...kiszóródik pár ember egy-két vizsgán. De, hogy első év végére az évfolyam negyede megbukik, no azt nem! :O Tehát, nem csak bekerülni nehéz, de bent maradni is.

A következő lépés -ha már rájöttél, hogy közeleg a nagy nap- gyakorlás az érettségire. Erre a legkiválóbb alkalomnak a Studium Generale, a Corvinus egyetem ingyenes érettségi előkészítője bizonyult. Noha nem járok minden szombaton matek-töri előkészítőre, a PRÉ-nap nekem is megadatott. A PRÉ-nap egy olyan nap, melyen idén több mint 700 diák írt próbaérettségit matekból/történelemből/közgázból. A forma ugyan olyan volt, dokumentálás és javítás szintén. Tehát kipróbálhattuk magunkat mielőtt élesben menne a dolog.
Azért örülök, hogy elmentem rá. Rengeteg apróságra kell figyelni, amit csak alapos gyakorlások során lehet tökéletesíteni.

A következő lépés...a felvételi jelentkezés! Határidő: Febr. 15.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése