"Fordítsuk figyelmünket az emberre. Az ő sorsa legyen a fő szempont mindig, minden technikai törekvésben.” - Albert Einstein

2014. július 30., szerda

Az első levél

Pár nap telt el a ponthatárok óta, de máris jelentkezett az egyetem. Kézhez kaptam az első dékáni hivataltól érkező borítékomat, ami jó vaskosnak bizonyult. Még igazából nem tudtam magam minden lapon átrágni, de annyira már rájöttem ,hogy nem aprózták el a dolgokat. Elsőként a beiratkozáshoz szükséges tájékoztatót és papírt találtam, majd a kollégiumi felvételi és a gólyatábor felhívása is előkerült. Ami meglepett az az egészségügyi melléklet volt. Nem számítottam arra, hogy egyetem előtt kötelező laborba mennem és tüdőszűrésre illetve még igazolást kérnem az orvosomtól az egészségügyi állapotomra vonatkozóan.
Ilyesmiről még senkitől sem hallottam. A diákigazolvány igénylésének sürgetéséről viszont annál inkább. Amint elsőként beléptem a Neptunba (felemelő érzés volt ugyanakkor elég ijesztő is), nekifogtam a diákim intézésének. No meg persze a gólyatáborra is jelentkeztem! :)
Következő időpont: Augusztus 25. - 30. SE Gólyatábor, Tata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése